maanantai 24. elokuuta 2015

lähtöfiiliksiiii

Tänää se sit vihdoin tapahtuu. Kentällä kahen maissa jätetään perheelle hyvästit ja neljältä (jos kaikki menee hyvin mikä mun tuurilla on kylläkin epätodennäköstä) pitäs koneen suunnata kohti Lontoota. Yöni nukuin yllättävän hyvin eikä aamulla tuntunut yhtään miltään. En voi vaa uskoo ettei aikaa oo enää viikkoa järjestellä asioita, pakata ja tavata ihmisii.


Niin tosiaan, se pakkaus... Lähtöön on about tunti ja mul roikkuu puolet kamoista rinkan ulkopuolella. Mulla tosiaan motivaatio nousee kummasti mitä lähemmäs deadlinea mennääXD mut viikonloppuna ei vaa millää ehtiny tehä kaikkea kun juoksin ympäriinsä viel hyvästelemäs ihmisii ja hoitamassa muita juttuja. Ja tosiaan se kavereiden ja perheen näkeminen oli se pääasia kuitenki. Lauantaina emmylt lähtiessä oli kyl haikee olo, mut iltaa kohden taas piristy mitä randomimmassa seurassa. Yllättävää kyllä sain kans pieniä läksiäislahjoja, emmyn luona mulle kirjoteltiin kirjeitä (niin tutut kuin uudetkin tuttavat) ja eilen murhiksessa päristiin vielä viimeset pärinät mun oman hassutuksen kanssa pienen lahjan kera. Ja elämän ohjeita oon saanu kyllä joka taholta mut se on vaa sulosta että musta huolehditaan:3  

            

Eikä tosiaan vaan ystävii ja perhettä tuu ikävä. Saa nähä, miten tämmöne perisuomalainen sopeutuu ihan toiseenlaisee ympäristöö. Koska eihän noista raitin spurguista ja ikuisista työmaista saa tarpeekseenxd ja ihania hetkiä ku käveli yöllä himaa eikä ketään oo missää. Ja toi sänky. God damn tuun itkee monet selkä- ja lonkkakivut läpi muistellessani tossa nukuttuja öitä. 

No nyt alkaa jo tulla kiire. NO MUTTA ei mulla muuta, odotan vaa millo todellisuus iskee ja kuinka tuun kestää sen pitkän lennon. Seuraavan kerran musta kuullaan sit maailman toiselta puolelta!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti